Rešenje zasnovano na cloud tehnologijama donosi veliku mobilnost luksuznim prostorima

Situacija

Stambena zajednica smeštena u ulici Brighton Beach Avenue u Bruklinu, Njujork, ima ukupno osam zgrada sa više od 60 stanova u svakoj zgradi. Postojeći analogni interfonski sistem povezan sa RFID sistemom za kontrolu pristupa imao je nekoliko problema, poput gubitka podataka u prenosu na velike udaljenosti u tako velikoj zajednici, samo audio komunikaciju i lošu proširivost.

Rešenje

Akuvox-ovo pametno rešenje zasnovano na cloud tehnologijama odabrano je za rešavanje ovih problema. Interfon Akuvox R29 sa ekranom osetljivim na dodir dijagonale 7" bio je instaliran na glavnom ulazu u svaku zgradu. Unutrašnji monitor zasnovan na Androidu Akuvox IT83 sa 10" ekranom osetljivim na dodir izabran je kao unutrašnja telefonska sekretarica, koja je bila instalirana u dnevnoj sobi svakog stana. Najbolji deo za ukućane je mobilna interfonska aplikacija Akuvox SmartPlus, koja nudi bogate funkcije za kretanje, poput dvosmerne komunikacije sa kućnim telefonom i daljinskog dolaska posetilaca, donoseći im veliku mobilnost.

Rešenje pruža izvrsno korisničko iskustvo. Stanari mogu da izaberu jednu od metoda višestruke kontrole pristupa na kućnom telefonu, uključujući prepoznavanje lica, NFC, Bluetooth, PIN kod i RF karticu, da bi dobili ulaz na vrata. Pomoću unapred uvezene liste kontakata, posetioci se mogu videti na 7-inčnom ekranu osetljivom na dodir na interfonu, što je lako kao i korišćenje imenika na pametnom telefonu. Takođe, mogu jednostavno pokazati vremenski ograničeni ključ QR koda koji su kreirali stanari na interfonu da bi dobili pristup.

Zahvaljujući velikoj proširivosti Akuvox-ovog interfonskog rešenja, prelazak sa starog interfonskog sistema na novi sistem bio je prilično gladak. R29 je neprimetno integrisan sa postojećim RFID sistemom za kontrolu pristupa preko svog Wiegand porta. Na ovaj način, stanari i dalje mogu da koriste svoje RF kartice da bi dobili pristup putem zastarelog sistema, kao i daljinsko upravljanje otvaranja vrata pomoću Akuvox SmartPlus. Čak su i starije osobe bez pametnog telefona za instaliranje SmartPlusa zadovoljne novim sistemom, jer su karakteristike audio poziva i otključavanja vrata podržane i u standardnom telefonskom pozivu.

Rezultati

Prošlo je više od pola godine od primene rešenja. Ukupan nivo zadovoljstva stanovnika i upravnika imovine je visok. Stanovnici ne samo da nisu osetili sitnu nevolju sa novim sistemom jer mogu da nastave da koriste stari uređaj za kontrolu pristupa, već su uživali i u boljem životnom iskustvu u zgradi pod uslovom da imaju vrhunski kućni telefon i aplikaciju zasnovanu na cloud tehnologijama. Zahvaljujući velikoj otvorenosti i lakoj integraciji rešenja, instalater ovog projekta je čak uspešno kopirao rešenje u nekoliko drugih zajednica.